maandag 17 september 2012

Vanochtend controle-afspraak bij de oncoloog. We hadden een beetje een moeilijk begin, maar na een paar gesprekken kwamen we tot een prima verstandhouding. En vanochtend mocht ik weer langskomen. Lichtelijk aangedaan door het betreden van het gebouw waar ik dit voorjaar elke dag kwam voor bestralingen. En een beetje zenuwachtig wel, want er was bloedonderzoek gedaan en wie weet wat daar weer uit komt. Niets dus. Nou, zei hij, dan hoop ik je hier nooit meer te zien! Wat? Hoor ik dat goed? Einde behandeling?! Jawel hoor, nu beginnen de drie/zes/twaalfmaandelijkse contrôles bij de chirurg. Maar daar heb ik de oncoloog dus niet meer voor nodig. Geen pillen, geen bijzonderheden, geen infusen meer. De oncoloog zet een mooie krul op mijn dossier (zoéén die de juf vroeger bij de goedgemaakte opdrachten zette) en slaat de map dicht. Weer een patient minder, zei hij nog. Op de goede manier dan..... :-)


2 opmerkingen:

  1. Ik lees nu pas je blog! Fantastisch, dit is goed nieuws. Gefeliciteerd! Pak lekker in jouw tempo weer de draad op en leef je leven. Ben heel blij voor je....

    BeantwoordenVerwijderen